Avocat Insolvență

SERVICII MONITORIZARE INSOLVENȚĂ

Parcursul de urmat în cazul unui proces de insolvență presupune o mulțime de etape, foarte mult timp și implicare din tuturor părțițor implicate. Acționăm eficient și monitorizăm îndeaproape totul, pentru a obține rezultatele dorite de client. Asigurăm support pentru reorganizarea juridică a firmei, stabilim conexiuni între societățile reprezentate și persoane avizate care să le ajute pe acestea să depășească momentul, oferind tot suportul nostru pentru ca firmele pentru care lucrăm să poată intra în insolvență, faliment sau lichidare în mod efficient.

DE CE SĂ COLABOREZI CU NOI?

  • Avem personal specializat în domeniu
  • Lucrăm în baza unui plan bine stabilit
  • Acționăm rapid și obținem rezultate
  • Aplicăm printre cele mai mici comisioane
  • Asigurăm consultanță de specialitate

CUM PROCEDĂM?

DISCUTĂM

Stabilim alături de client care sunt toate datele problemei, ce își dorește acesta să obțină în urma acțiunii noastre și ne informăm cu privire la cele mai potrivite soluții în funcție de contextul dat.

PLANIFICĂM

Punem la punct un plan de acțiune care să reflecte obiectivele stabilite anterior alături de client, căutând să găsim soluțiile optime, rezolvabile amiabil sau în instanță, după caz.

ACȚIONĂM

Aplicăm procedurile legale aferente situației pe care o avem de rezolvat, pașii fiind diferiți în funcție de nevoile clientului nostru. Căutăm să obținem o rezolvare echitabilă, cât mai rapidă posibil.

Serviciile din sfera procedurilor de insolvență pe care echipa noastră le pune la dispoziție clienților săi sunt de două feluri, ambele având ca punct comun obținerea rezultatelor conform cu cerințele societății pe care o reprezentăm.

  1. MONITORIZARE ÎN ETAPA DE PRE-INSOLVENȚĂ – în baza unei liste întocmită alături de clientul nostru, vom monitoriza pe aceia dintre colaboratorii acestuia care se află în pragul insolvenței, in vederea luării unor măsuri imediate împotriva debitorilor care prezintă riscuri de a nu-și mai putea achita îndatoririle financiare. Monitorizăm îndeaproape cererile de chemare în judecată care au ca obiect producerea insolvenței societăților comerciale aflate în conexiune cu clientul, anunțându-l pe cel din urmă de toate detaliile acestor cazuri.
  1. MONITORIZARE ÎN TIMPUL INSOLVENȚEI – în cazul în care reprezentăm o societate aflată în proces de insolvență, vom realiza toate acțiunile necesare pentru soluționarea acestui caz. Echipa noastră va urmări îndeaproape dosarele de instanță și termenele de soluționare acordate pentru acestea, va redacta și înregistra adresele solicitate de administratorul sau lichidatorul judiciar sau de instanță, informându-l întotdeauna pe client, ori de câte ori este cazul, de parcursul cazului prin care trece compania sa. De asemenea, asigurăm tot suportul pentru reorganizarea judiciară, având colaborări cu administrator și lichidatori judiciari, experți contabili, astfel încât firma pe care o reprezentăm să poată duce la bun sfârșit planul de reorganizare pe care și l-a propus.

AI NEVOIE DE AJUTOR?
APELEAZA LA UN CABINET AVOCAT DE SUCCES!
ROMANIUC BUSINESS SOLUTIONS ÎȚI STĂ LA DISPOZIȚIE!



Contactează-ne cu încredere la 0749 272 027
sau office@romaniuc.ro pentru a discuta cazul tău!

S.C ROMANIUC BUSINESS SOLUTIONS S.R.L

Adresa: București, str. Dr. Orleanu Paul, nr. 12, et. 3, ap. 7, sector 5 – interfon 07

Telefon: +40 749.272.027

E-mail: office@romaniuc.ro

Conținutul acestui site, texte, grafică, logo-ul, etc, sunt proprietatea S.C Romaniuc Business Solutions S.R.L sau a fondatorilor societății și sunt protejate de legea dreptului de autor. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus, total sau parțial, fără acordul Romaniuc Business Solutions